Podstawowe informacje o Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Koninie w tekście łatwym do czytania (ETR - easy to read)
Gdzie jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie?
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie znajduje się w Koninie na ulicy Przyjaźni 5.
To jest główny budynek Ośrodka.
Budynek ma jedno piętro. Osoby z niepełnosprawnościami dostaną się tylko na parter. W budynku nie ma windy.
Co robi Ośrodek?
Ośrodek pomaga mieszkańcom Konina. Udziela różnego wsparcia i wypłaca świadczenia osobom:
- samotnym i starszym,
- rodzinom i dzieciom,
- chorym mającym orzeczenie,
- ubogim,
- bezdomnym.
Jak załatwić sprawę w Ośrodku?
Sprawę w Ośrodku można załatwić na kilka sposobów:
- można przyjść do ośrodka złożyć wniosek, wnioski przyjmowane są na parterze budynku,
- można zadzwonić pod numer telefonu: 63 242-62-32,
- można napisać pismo i wysłać je na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie, ul. Przyjaźni 5, 62-510 Konin,
- osoby Głuche lub słabosłyszące mogą skorzystać z usługi tłumacza Polskiego Języka Migowego.
Jeżeli masz Internet, to możesz napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy ePUAP, czyli Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej. Możesz też napisać maila i wysłać go na adres: sekretariat@moprkonin.lm.pl (do tego również potrzebny jest Internet).